Jdi na obsah Jdi na menu
 


11letý indigový chlapec vypráví o změnách na planetě Zemi (2. díl)

3. 1. 2015

indigovy-chlapec-sasa_002.jpgPřátelé, dnes je na seznamu dne 2. díl poznámky s název: 11letý indigový chlapec vypráví o změnách na planetě Zemi. Saša obdržel pomocí internetu celkem 295 otázek. Zvažoval jsem, jakým způsobem bych tyto otázky rozdělil do specifických témat a nakonec se rozhodl jen pro určitý výběr. Přátelé, pokud se rozhodnete pokračovat ve čtení této poznámky, tak bych vás rád upozornil na jednu důležitou skutečnost. Svět okolo nás je tvořen nekonečným množstvím interakčních vlivů a prožitků, díky kterým máme tu neskonalou možnost prožívat na planetě Zemi neskutečné zážitky spojené jak s radostí, tak utrpením, s láskou i nenávistí. V konečném výsledku tedy nemůže existovat jasné „kdy, nebo jak a s kým“. Veškeré vesmírné interakce jsou závislé především na našem svobodném rozhodnutí. Každá bytost, má možnost směrovat svoji energii určitým směrem. Pomocí tohoto procesu dochází k patřičným interakcím, které vytvářejí důležité okamžiky našich životů. Díky nim máme tu neskonalou možnost prožívat situace, které v nekonečném procesu bytí, vytvářejí naše zážitky, ale především životní zkušenosti. Příjemný den vám všem a s pozdravem Jan B.

103. Co si myslíš o snech? A jak se sen může změnit v důsledku záblesku a při změnách?
Ve spánku člověk prožije polovinu svého života. Ve spánku odpočívá pouze tělo, ale ne zcela. Sen – to je pro člověka příležitost dělat to, co chce dělat v reálném světě, kde je jeho tělo. Ve snu můžete shromažďovat vzory jako projektanti. Pokud jsou správně sestaveny, začnou pracovat a brzy se objeví v reálném světě. Každý z vás ví, jak navrhovat, ale jaksi shromažďuje to, co se rychle rozbije. Takových věcí je u vás hodně, ale stává se to ještě potřebnějším. Pokud se věci začnou rozpadat, budete zmateni. Aby se věci nerozpadaly, měly by být udělány dobře. Dobře provádějí ti, kteří to dělají sami. Ale jsou tu i tací, kteří říkají, že pracovali sami, ale ve skutečnosti to za ně udělal někdo jiný. I když to bude uděláno dobře, stejně se to rychle rozpadne, protože ten, kdo řekl nepravdu, neumí dělat sám a věc se zkazí. Pokud ji bude chránit, musí to dělat sám. Nyní se sny stávají silnějšími. Ale jen málokdo si je dokáže zapamatovat. To, co tam děláte, je velmi odlišné od toho, co děláte ve skutečném životě. Ve snu se nelze bát a dělat prudké pohyby. Pokud vidíte světlo, musí být čisté. Nechoďte k silnému zelenému světlu!

129. Jaké mimozemské civilizace znáš, jaké jsou jejich cíle, pokud jde o Zemi, před kterými je třeba být opatrný, které z nich pomáhají lidem?
Znám mnoho přátel, ale nikdo lidem nepomáhá. Proto je nelze rozdělit na nebezpečné a bezpečné. Vždy zadávejte přesné a správné otázky a poslouchejte odpovědi v hlavě. Nebezpeční jsou ti, se kterými se budete cítit špatně. V tomto případě odmítejte komunikovat. Cíle mají různé, stejně jako vy. Každý z nich se nachází v blízkosti nebo daleko od vás. Sousedé - Mars (strach), Venuše, Saturn. Špatně se k lidem chovají na Marsu a Neptunu. (*Jan Bergmann) - Hlavní mimozemské rasy působící v okolí planety Země -
1.část a 2.část

130. A jak se kontaktovat se svými učiteli?
Jste s nimi v kontaktu neustále. Lidé si toho nejsou vždy vědomi a věří, že kontakt je přerušen. Mnohé z otázek, které pokládáte, mohou zodpovědět samotní lidé, protože vaši učitelé vás obrací k nim. Jejich odpověď je rovná odpovědi učitele. Učitel také neví všechno. Pokud neví, přeposílá váš dotaz druhým. Odpověď od nich přichází přes něj. Chcete-li komunikovat, je třeba klást přesné a správné otázky. Nebude vám odpovídat na otázky o tom, jak je třeba žít.

131. Odkud znáš odpovědi na všechny otázky a kdo ti může zakázat odpovědět na ty choulostivé nebo „nesprávné“?
Znám odpovědi proto, že vy znáte otázky. Některé z těchto odpovědí nepotřebuji, a jsou převedeny na vás. Znát odpověď je jednoduché, protože odpověď je vždy k dispozici. Ale moje odpověď je pro vás vždy neúplná, protože ji budete muset plně pochopit sami. Pokud otázka je pro mě příliš těžká, jsem varován, a odmítnu odpovědět. Jestliže to za mě dělají jiní, svědčí to o tom, že špatně chápu, co dělat. Dostat odpovědi pak není dovoleno. Zadržují je do té chvíle, kdy je bude možno pochopit. Nemůžete jen čekat na odpověď. Musíte na ni dávat pozor. Přitom je možné změnit otázku.

132. Jaká hudba se ti líbí?
Líbí se mi různá hudbu. Taková, o níž můžu mluvit s dětmi, a je i taková, které nerozumí. Hovořím s nimi o takové hudbě, která se líbí většině z nich. Mně se líbí krásná instrumentální hudba a hudba, kterou hrají na syntezátor.

135. Jak se ti líbí na tomto fóru a na internetu obecně?
Mám zájem o komunikaci s lidmi, kteří jsou starší než já. Jen tak se s nimi bavit o životě. Ale obvykle se najednou začnou nějak dívat stranou a snaží se rychle zmlknout. A někdy začnou mluvit o nějakém nesmyslu, aby změnili rozhovor. Internet byl vámi vytvořen jako zemské pole informací. Ale zemské pole je schopné se držet v pořádku, internet však ne. Vše, co je na internetu, je odraz mysli lidí, který se připravuje stát skutečností. Internet může učit různým věcem, ale záleží na vás, jak tyto poznatky aplikujete. Můžete jimi ublížit, stejně jako být ostatním přínosem. Internet je třeba rozvíjet a dát jej k dispozici všem zdarma. Nelze vyměňovat nápady za peníze. Internet vás dovede k poznání, jak si vyměňovat myšlenky bez něj. Kvůli tomu byl také vytvořen.

138. Kolik typů lidí bylo vytvořeno? Jaké?
Typy lidí:
egregory: 2,5 %,
kurátoři: 5,4 – 8 %
provádějící: 92 – 94,6 %.
Na Zemi existuje typ vztahů, který není nikde jinde. Lidé zde žijí nesprávně. Tak to musí být podle plánu těch, kteří vytvořili život. Klam je v tom, že provádějící důvěřují egregorům a umožňují jim spravovat provádějící. Nemělo by to tak být, ale lidé s tím souhlasí. První dva typy se mají změnit a zmizí, pak bude úkol Země řešen na 2,7 %. Lidé nejsou první. Existovaly i jiné druhy života. Lidé nejsou na Zemi dlouho.

139. Země se přesune na oběžnou dráhu blíže k Slunci a gravitace a záření se zvýší?
Ano. Poměr orbitálních stupňů pohybu bude 1:4. Intenzita protonů: 2,8 z existujícího. Cirkulace gravitace - 5,4 od 100 zemského magnetického pole. Přísluní - 1,4 AU, aphelion - 0,7 AU. Protonový útok - ne méně než přes 2 periody poloviny Slunce = 16 standardních období.

140. Tehdy Mercur spadne do Slunce? To může způsobit vážný pulz!
Blesk bude zanedbatelný. Protonový útok se zvýší jen 2,1 krát. Měli byste si dělat větší starosti o Saturn. Jeho pole je silně oslabené. Nebude-li Saturnu, planetární pohyb, ve kterém je zapojen, bude porušen.

141. Co se pak v tom případě stane s naším Měsícem?
Bude mít trvalý přístup k Zemi. Objeví se nový gravitační průtok. Lidé budou čelit problému povodní a zhoršení zdraví, když bude úplněk. Měsíc bude odrážet částice přicházející ze Slunce a posílat je na Zemi. Záření bude v noci.

142. Nehrozí pro systém nebezpečí od Saturnu, jestliže ten ztratí energie příliš mnoho a přejde na příliš nízké orbity, což způsobí narušení pohybů Jupitera a dalších?
Ano. Stane se to. Pak se naruší pohyb planet. Všechny planety se pohybují po těch cestách, které jim zadal Stvořitel. Před 16.000 roky byly naposledy upraveny jejich oběžné dráhy. Vy to neděláte. Slunce ovlivňuje planety víc, než je potřeba. Mnohé z nich nemají proti tomu téměř žádnou ochranu. Vesmírné lodě Země musí letět na měsíce Saturnu a Jupiteru a začít korigovat zdroj uvnitř těchto planet. Saturn by měl být spojen s Uranem. Uran je zdrojem energie.

147. Jak velká je šance na návštěvu obyvatel Nibiru (Planeta X), která se nyní blíží k Zemi?
Planeta se k Zemi neblíží. Všechny planety jsou v blízkosti Slunce. Blíží se Vlna. Tu neodrazí ani vojska ani lidé to nezmohou. Tato vlna by měla ovlivnit všechny. Nebojte se toho. Není třeba se tomu bránit. (*Jan Bergmann) - Nibiru Elenin 2012 -
odkaz na článek

148. Když něco dobře dělám (říkám, myslím), „valí“ se na mě něco velmi pozitivního, jakási vlna, nemohu ji popsat, asi nějaké vzrušení, pravděpodobně podobné adrenalinu.
Tento pocit se nazývá spojení. Na krátký okamžik se spojíte s tím, co je vaším úkolem. Každé dobré dílo znamená, že plníte svůj úkol, dobře se učíte. Provádění takových děl, to je vaše trvání na tomto světě. Vy jste nejen tělo a duše, máte ještě trvání. Každý člověk si musí své trvání uvědomit.

152. Řekni, co tě v životě dokáže pobavit, čemu se směješ, když jsi veselý?
Rozesměje mě moje třídní učitelka, když na nás nadává. Ve skutečnosti je hodná a my všichni to víme. Ale mlčím a někdy se usmívám. Ona si myslí, že se jí smějeme. Také se směju, když si máma s tátou nemohou vybrat, jaký druh chleba koupit. Mně se líbí jakýkoliv, který koupí. A ještě se také směju, když slunce září a v očích se objeví slzičky. A když se smějí všechny děti, držím s nimi krok. Směšných věcí je v životě hodně. V podstatě vždy, když si s kamarády děláme legraci nebo když něco provádíme, a pak nám nadávají a odpustí. Já vím, že mě mají rádi rodiče, babička, a směju se na ně. A právě tak na kamarády.

153. Proč jsi nám vyprávěl o Saturnu, když z technických důvodů jsou problémy neřešitelné?
Vaše myšlenky mohou změnit prostor (čas). Přemýšlejíce dnes, pomáháte věc vykonat v budoucnosti. Je těžké to pochopit, ale je to tak. K dispozici je společné planetární pole. Není v něm čas, proto jej používá každý v každém prostoru. To, čeho se vám dostává dnes, mohli začít v mysli tvořit před několika staletími. (*Jan Bergmann) - Naše budoucnost v procesu Transformace lidského vědomí -
odkaz na článek

157. Kdo se stará o to, aby si člověk nepamatoval předchozí životy?
To nikdo nesleduje. Je to vaše vlastní volba. Vy sami se vzdáváte svých vzpomínek, protože by vám zasahovaly do současného života. Život a to, co víte, není totéž. Pokud se to spojí, nebudete moci žít. Pokud je to nutné, získáte přístup k malé části toho, co jste dříve prožili. To je nezbytné tehdy, pokud je to vážná věc. Lidé si pamatují, co chtějí mít v paměti, a nepamatují, co si pamatovat nechtěli. Taková přání má pouze člověk a nikdo jiný.

158. Jakou roli hrají „kurátoři“? Jaký typ vztahu by měl být správný?
Kurátoři pomáhají pochopit, jaké kroky je třeba udělat. Ty si ale pak vybírá člověk sám. Kurátoři nejsou lidé z vašeho okolí. Jejich úkolem je nebýt v dohledu, ale jen občas se zjevit. Komunikace s kurátorem je nutně založena na respektu. On je pro vás dospělým. Všechno, co říká, je pravda. Vy jste se také zavázali říkat pravdu. Pokud budete podvádět, přestane s vámi mluvit, a vy se budete cítit osamělí. Slova kurátora nejsou výzvou k akci, ale radou. Vaše konverzace je rovná. Nikdo by se neměl bát nebo padat na kolena. I vy můžete být kurátorem. To je jedna z možností života.

164. Prosím, můžeš nám říci, co bys nám chtěl sdělit ty?
Chci říct, že dospělí se stali podivnými: jsou rozptýlení a uspěchaní. Můj táta zapomíná, co řekl včera, a máma se na všechno ptá dvakrát nebo třikrát. A ještě - zdá se mi, že dospělým se něco stalo: tváře, které vidím, jsou rozčílené, unavené nebo apatické. Dokonce se stalo, že naše učitelka začala méně kontrolovat úkoly v matematice, a před tím to bylo velmi časté. Budete stále více unavení. Souvisí to s místem, ke kterému se Země přibližuje. Je to samotné úpatí kopce, od kterého se začne další stoupání. V nejnižším bodě se vše zastaví, ale ne ve skutečnosti. Ve skutečnosti se všechno změní. Zpět do kopce nemohou stoupat všichni. To bude také skutečné. Záleží na tom, co lidé nazývají „duchovností“. Ti, kteří vládnou světu, se budou snažit, aby lidé co nejméně rozuměli. Je to spojeno s tím, jak se učí ve škole a na univerzitě. Pomáhají jim v tom televize, rádio a počítačové hry. Ti, kteří byli vyškoleni, provedou to, co se naučili. To přinese zkázu. Na Zemi bude válka, aby bylo možné žít. Lidé se na tuto válku připravují. My se na tom podílet nebudeme. Lidé se budou navzájem zabíjel pro nic za nic. Pokud by byli schopni rozmlouvat o trochu lépe, bylo by to jiné. Teď je to téměř nemožné. Přestaňte se snažit bojovat a pokuste se začít chápat, jak spolu komunikují planety ve sluneční soustavě, co je to Slunce a v jaké přetížení vstupuje. Byly vám zanechány poznatky, které je nutné použít. Získat znalosti je velmi jednoduché: musíte položit jednoduchou a jasnou otázku. Nesmí se však týkat peněz a osobního prospěchu.

165. Odkud se berou a přicházejí „mladé duše“?
Mladé duše přicházejí z nově vytvořených genetických pouzder. Přicházejí zvenčí (z oblasti za Předělem, pozn. překl.). Mladé duše jsou nutné pro podporu chápání toho, co už dělají ostatní. Mladé duše mají stejná práva se starými, ale tyto pojmy nejsou přesné - duše nemají věk, mají potenciál, znalosti, které přijímají. Všichni se učí různou rychlostí. Není vždy nutné se oddělit, aby bylo možné se narodit.

166. Je pravda, že emoce, pocity, prožitky, radost lidí na planetě Zemi jsou zdrojem „potravy“ pro bohy?
Se zlepšením světlých vibrací člověka se zlepšuje i zdroj energie ze Země do kosmu. V kosmu se krmí jen ti, kdo jsou jako lidé. Ostatní si vyměňují mezi sebou. Vyměňovat si je možné pouze předáním části sebe a získáním části druhého. Dokonce i lidé to mohou dělat, ale špatně to chápou. Každý člověk má možnost takto přijímat a dávat. Když Tvůrci byli sami, sdíleli svou část s obklopujícím se Univerzem a dostali v odpověď také část (poznání). Taková výměna je pravidlem ve světě, kde my žijeme. Ti, kteří se snaží nechávat si vše pouze pro sebe, postupují špatně, protože brzy prasknou. A to pořádně. Bohové nejsou a nikdy nebyli. Bohy si vymysleli lidé. V knihách, ve kterých se píše o bozích, hovoří myšlenky lidí, kteří bohy viděli jako sobě podobné, ale daleko inteligentnější. To, na co se ptáš, je podobné počítači. Pouze monitor a klávesnice si neustále mění místa ve světech Stvořitelů a člověka.

170. Existuje mnoho zdrojů, které říkají, že to bude přechod do jiné dimenze a všichni z nás potom budeme v pořádku, ale ty nám slibuješ divné pekelné Slunce atd. Znamená to, že všichni ostatní lžou, a ty jediný mluvíš pravdu? Co k tomu můžeš říci?
Neslibuji nic. Já říkám jen to, co vidí ti, kteří vám toto předávají. Existuje mnoho možností událostí. Nyní se stává silnou volba, kdy na Zemi proběhnou významné změny. Důvodem je to, že lidé se přestali rozvíjet a začali ničit svůj svět. Stát se ničitelem svého světa, neplnit svůj životní úkol, je hloupé. Hloupost není na světě potřeba.

173. Proč mi život tady často způsobuje smutek, a dokonce i zlost? Z nevyhnutelnosti snad?
Jste člověk a máte emoce. Je to prostředek k chápání světa, ve kterém žijete. Chcete být? V tomhle najdete odpovědi pouze sami. Kvůli tomu jste přišel žít.

174. Jaký byl život na Venuši, než se stalo, co/kdo toho byl/o příčinou?
Odůvodnění neobyvatelnosti Venuše je její program života. Totéž čeká Zemi a další skalnaté planety. Principem vývoje sluneční soustavy je přechod z pevného na plyn. Potom nastane změna hmoty.

177. Jak se spojit se svým Vyšším Já?
Jste s ním spojeni neustále. Je však třeba se ho naučit slyšet. Začněte s pravdou a srozumitelností.

179. Jaká mají lidé práva na Zemi, pokud jde o „vlastnictví“, kdo jim je dal (pokud existuje), a za jakých podmínek?
Lidé nemají na Zemi právo. Země není jejich vlastnictvím. Pojem „vlastnictví“ zde nelze použít. Země je místo pro realizaci možných stavů, které jsou totožné s formou stavu, jakou je Země. Člověk je kopie Země, ačkoli k tomu není doklad.

181. Řekni, je možné připojit oddělených deset spirál DNA a jak to udělat?
DNA šroubovice nejsou odpojeny. Nemohou být odpojeny, protože to je jiná paměť, ne jako u člověka. Tento kousek paměti se jen mění a přizpůsobuje tomu, co se děje na Zemi. Pokud lidé chtějí nadále v tomto světě žít, budou muset tyto změny přijmout. Jestliže však budou chtít všechno nechat při starém, nebudou žít dlouho. Lidé ztratili „víru“. Bez toho budou vždy žádat o vysvětlení, ale nikdy nebudou věřit. Těm, kteří nevěří, bude ve světě těžko. Zůstanou sami a budou postupovat velmi pomalu, protože se budou bát, aby neudělali chybný krok. Když konečně najdou, co je správné, bude to už minulostí, ale lidé se dlouho snaží pamatovat. I z tohoto důvodu jsou nuceni vláčet za sebou „celou skříň“ zbytečných znalostí.

182. Má nynější kometa nějakou souvislost se Zábleskem?
Kometa k záblesku vztah neměla. Na Slunce mají vliv jiné skutečnosti. Bylo vždy spojeno se sluneční soustavou, ale znalosti o tom jsou v čase velmi roztroušené. V pohádkách a mýtech se o tom něco málo vypráví. Brzy bude Slunce ze sebe velmi silně posílat světlo. Lidé na to musí být připraveni.

185. Každý člověk má svůj životní program, životní cestu; může během svého života měnit?
Program života člověk změnit nemůže. Ale k životnímu cíli může jít různými cestami.

186. Je pravda, že příbuzní jsou členy téže rodiny duší nebo fragmenty téže podstaty?
Ti, kteří žijí v jedné rodině, ve skutečnosti nejsou rodina. Téměř všichni přicházejí do rodiny z různých míst. Ale rodiče milují všechny děti, protože přišly žít. Spojení mezi matkou, otcem a dětmi je nejsilnější. Pak mezi bratry nebo sestrami. Pak mezi bratrem a sestrou. Další vztahy jsou slabší. Máma a táta mohou svým dětem rozumět beze slov, ale když vyrostou, přestanou to dělat, protože děti vyprávějí samy o tom, co se s nimi děje.

192. Jaký je smysl pobytu (obrovského množství) mimozemských inteligencí (v 4., 5. rozměru) na Zemi?

Země nepatří jen lidem. Nejste tu sami, a nikdy jste sami nebyli. Každý plní svou úlohu ve světě, do kterého přišel. Abyste se však vzájemně nepletli, nevidíte se.

193. Může se člověk rozvíjet nejen duchovně, ale rozvíjet i fyzické vlastnosti těla?

Ano, ale pak budete muset vytvořit nová pravidla života. Potrava a stroje přestanou lidi podporovat. Ti, kteří vám vládnou, to nechtějí.

194. V čem je jedinečnost blížících se „Změn“ na Zemi v historii kosmu?
To je normální změna. Procházejí jí mnozí. Pokud byste byli Tvůrci, neprožívali byste to. Je to unikátní pouze pro žijící. Mnozí přicházejí právě proto.

204. Jsou s nadcházejícími změnami spojeny i časté návštěvy jiných civilizací?
Ostatní navštěvují Zemi kvůli řešení svých vlastních problémů. Jakákoliv pomoc se provádí jen tehdy, když je potřebná také jim. V opačném případě budou dělat něco, co pro vás bude postrádat smysl. Často je pro ně návštěva Země nepotřebná. Jsou schopni vidět události na Zemi z místa, kde žijí. To umí dělat i člověk. Jejich příjezd na Zemi znamená potřebu měnit něco v reálném životě na planetě.

205. Proč někdy silně vibrují některé části těla?
Každý člověk reaguje na vlnách, které mu posílají ti, co jsou vzdálení. Lidské tělo je schopno přijmout takové vlny a reagovat na ně. Tyto vlny lze posílat i od člověka k člověku. Pokud pociťujete vlnu, nemusíte se bát. To je signál, že s vámi mluví. Ne na všechny vlny je třeba reagovat. Reakce znamená souhlas.

206. „Křemík bude základem“ - můžeš popsat podrobněji člověka, pokud se jeho základem stane křemík?
Křemík vejde do soustavy organizmu jako jeho část. To bude mnohem patrnější v souvislosti s jinými částmi. Bude se držet v červených krvinkách, bude součástí kostí na 11 %. Do organizmu se bude dostávat prostřednictvím jídla, při tom písek jídlem nebude. Lidské tělo se změní a bude ještě lépe vnímat vlny. Křemík umí rychle vést vlny a odrážet je jako zrcadlo.

207. Chtěl bych upřesnit něco o původu DNA. V přizpůsobování se „prostoru" DNA mutuje, nebo ne? Jak se přizpůsobuje a jak probíhá její vzájemný vztah s jemným tělem?
Když se tělo dostane do jiného světa, začne se vždy měnit. Změny probíhají různým způsobem. Pokud je nový svět hodně odlišný od rodné země, změny nastanou rychleji. Jemné tělo do jiného světa nepřechází. Vždy se nachází ve svém světě a s ním vstupuje do dodatečného pouta. Je to jako několik žárovek pracujících pod jednou baterií. Pokud žárovek bude příliš mnoho, baterie se rychle vybije, předchozí budou žít méně. Lidé to tak už dělali. Vypráví se o tom ve vašich starých knihách. (*Jan Bergmann) - Začínáme v sobě tvořit čtyřvláknovou spirálu DNA -
odkaz na článek

211. Od raného dětství jsem vždycky chtěl jakékoliv globální změny, například kataklyzmata... A myšlenky ohledně toho mě často navštěvovaly a navštěvují. To, co se vypráví o dalších změnách, chci velmi vidět, zúčastnit se toho. Můžeš mi vysvětlit, proč přicházejí v útlém věku takové myšlenky, v důsledku čeho?
Když na Zemi dochází k velkým událostem, nedějí se najednou. Přicházejí postupně, protože náš svět se mění velmi pomalu. Je to jako vlny v oceánu. Nejdříve přicházejí běžné vlny a pak vlna velká. Pokud můžete pochopit malé vlny, můžete připravovat druhé na ty větší. Mají to také pochopit. Někdy to není možné dělat, neboť lidé to odmítají. Pak budete muset jen pozorovat a učit se.

214. Sašo, řekni prosím, jak odlišit pravdu od lži. Teď je na internetu hodně informací o roce 2012 a tak dále... Komu věřit? Jsou nějaké konkrétnější možnosti si to prověřit, než prostě cítit?
Lež tvoří jen lidé. Ve vesmíru lži nejsou. Chcete-li odlišit mezi „pravdou“ a „lží“, je nutné se naučit vidět nejen sebe, ale i jiné bytosti a také jejich světy, ve kterých žijí. To není jednoduché, lidé si zvykli pokládat Zemi za svůj domov. Ale domov je pro lidi všude, a to znamená, že můžou přijít kamkoli chtějí, pokud je taková možnost. Nelze přemítat, zda jít nebo nejít – je nutné to dělat. A když to uděláš, porozumíš tomu, co a jak je třeba dělat. Pak pravda a lež zmizí, protože jim přestaneš patřit. Nyní si myslíte, že bez nich nemůžete být. Tak to někdy dělají i moji kamarádi, když říkají, že nemohou být bez zmrzliny nebo hranolků. V roce 2012 dojde ke Změně. Znalost o ní k vám už přichází jako vysoká vlna. Za ní budou ještě vyšší vlny. Pokud vstupujete do moře a nesvalí vás narážející vlny, dříve nebo později vás některá z nich zastaví. Upadnout není nutné, protože vlna může projít kolem vás. Obejde vás tehdy, když si uvědomíte, jaký to má smysl. Pokud vás vlna odejde, stejně se vás dotkne, ale jen mírně. Přitom vám předá to, co je nutné a co mělo být předáno při silném doteku. Pokud chcete prověřit to, co cítíte, porovnejte své pocity s ostatními lidmi a zeptejte se sami sebe. Vaše odpověď je nejdůležitější.

218. Sašo, řekni prosím tě, můžeš dát několik rad, jak se připravit na Změnu?
Nutná bude kvalita vnímání a pochopení toho, co se děje. Lze to nazvat všímavostí, která předchází. Pokud budete vědět, jak mluvit s někým, kdo něco ví, pak průběh Změny bude pro vás snazší. Pokud to můžete udělat na dálku - bude to ještě lepší. Pak bude nutné najít sílu zbavit se pocitu, který vás nutí pochybovat dokonce i tehdy, když je vše jasné. Tato opatrnost není nutná, pokud lidem překáží. Ještě je třeba se naučit vycítit, co může udělat jiný nebo co se udělá lépe společně, protože sami lidé málo dělají. V tom případě ale nemůžete pracovat na sobě.

219. Co víš o Nibiru, o jejím vlivu na nás, a roli, kterou hraje v naší sluneční soustavě?
Nibiru je součástí sluneční soustavy. Vaši vědci už pochopili, že patří k systému a ovlivňuje ho v některých obdobích. Nibiru mění pohyb planet i to, co se děje na Slunci. Na Slunci změny nastávají po tom, co proběhnou na planetách, protože planety předají změny Slunci v pohybu. Nibiru přinese změny, které se musí stát. Budou spojeny s klimatem a lidským zdravím. Lidé nepotřebují bojovat, ale hledat možnosti přizpůsobení se novým podmínkám. Pokud to nepochopí, dobré životní podmínky pro všechny nepostačí.

223. Sašo, proč tolik lidí na světě užívá drogy, především v poslední době?
Narkotika dávají možnost přemístit se v duchu do míst, kde se cítí lépe než nyní. Na toto místo se ale dá dostat až tehdy, když člověk změní sebe samého a ne s pomocí čehokoliv. Pokud změny neudělá člověk sám, pak platí za to, že se v tom místě objevil dříve, než měl. Daň za to je opakující se život, člověku je odebrán čas i rozum. Lidé jsou k takovým přemístěním vedeni proto, že se tak v průběhu života začínají zamotávat do nedobrých věcí. Tehdy je jim pomáháno, ale tak se to dělat nedá. To není opravdová pomoc a není potřeba ji přijmout. Ti, kdo ji nabízejí, dělají to s nekalým úmysly. (*Jan Bergmann) související témata - odkaz na článek:
5D - Napojení na vyšší reality

227. Je pravda, že Bible a ostatní religiozní literatura je jen projekce nějakého vyššího světa do vědomí průměrného člověka jako způsob motivace bez objasnění reálného procesu? Je člověk na Zemi schopen pochopit skutečné uspořádání vesmíru?
Bible i jiné staré knihy vám vyprávějí o tom, jaký je váš čas. Lidé to nechápou a snaží se v tom najít něco zásadního. Jen jak to najdou, říkají, že to je Bůh, a modlí se k němu. Prosí tím sami sebe. „Vyšší svět“, to jsou také lidé, ale „potom“. To, co nazývají vyšším světem, tím není, ale je to svět, který byl dříve než Země, nebo především to. Pochopit, že je to jedno a totéž, není lidem v současnosti téměř možné, protože jejich poznání spí a je rozděleno. Lidé sami sebe dělí na vyšší a nižší a totéž pak vidí v zrcadle světa. Vidí tam sami sebe, ale nechápou to. Aby bylo pochopeno, že vše je jedno, je nutné spojit minulé a budoucí v současném. Tehdy uvidíte, že žijete v takovém světě, o jakém se mnohým jen snilo. To bude Odhalení. Pokud v to uvěříte a přijmete to, taková doba už zůstane navždy. Potřebujete projít třemi stupni a ze třetího se podívat na vesmír. Všechny ostatní stupně nejsou určeny pro člověka. (*Jan Bergmann) související témata - odkaz na článek:
Já jsem Bůh! Je to pravda, anebo lež?

229. Proč některé země Změna ovlivní více a některé méně, na čem to záleží?
Závisí to na tocích, které na Zemi existují. Tyto toky se musí změnit. Nejsilnější toky budou na souřadnicích 25.19 sev. šířky 28.19 vých. délky a na 23.08-8.01 části Země tak, aby odpovídaly tomu, co se brzy objeví. K tomu je třeba nových podmínek a ty se vytvoří. Státy postupně ztratí svůj smysl. Potom budou existovat celkem tři státy pak a z nich se zformuje jeden. Lidé přestanou věnovat pozornost tomu, kde kdo žije. Budou moci cestovat, kam chtějí, protože jich bude málo.

234. Je pravda, že v procesu Změny proběhnou neobvyklé události v historii kosmu: přestoupíme přes „oktávy“ vesmíru? A kam půjdeme potom, to nikdo nezná?
Proběhne přechod na jiný „tón“. Vše bude znít nově. Bude to jako pěkná hudba, kde všichni hrají správně a nikdo nechybuje. Ti, kdo dělají chyby, zůstanou se učit. (*Jan Bergmann) - Projekt Země -
odkaz na článek

237. Jsou taková mimořádná proroctví o záblesku záření o tom, že lidé uprchnou žít pod zem a změní strukturu organizmu na křemičitoorganickou. Nakolik je tato informace přesná a nakolik jí věříš ty?
To nejsou proroctví. To jsou znalosti. Existují nejen ve slovech, ale i ve tvaru. Tento tvar se nachází v podmíněné budoucnosti pro lidi, ale čas zde nemá smysl. Smysl má to, čím se lidé stanou ve svém rozvoji. Nynější rozvoj je k tomu vede. Kromě budoucnosti se tato znalost nachází ještě v minulosti. To znamená, že pohyb k takovému tvaru začal mnohem dřív, než si myslíte. A začali ho lidé.

239. V roce 2003 se mě najednou zmocnilo jakési osvícení, prostě v jeden moment jsem pochopil a uviděl budoucí změny. Od té doby mě něco táhne a tlačí, z čehož jsem pochopil, že se mám připravit na život po Změně. A cítím, jaký je to cíl, ale nemohu dosáhnout na jeho smysl, mám sice jasné, ale jen útržky z minulého a budoucího života a poznání. Sašo, můžeš mi říci, zda je hodně takových lidí, a co v takovém případě dělat, proč tu jsou?
To, co jste popsal, se děje lidem, kteří tuší události ve vesmíru, a to nejen v budoucnosti. Takových lidí není mnoho, ale brzo jich bude více. V poměru k ostatním jich však stejně bude málo - 1 : 3158. Jestliže budete mluvit o tom, co se blíží, s těmi, kdo nechápou, budou vás pokládat za hlupáky a jako k hlupákům se k vám budou chovat. V tomto případě bude zlé to, že nebudete moci dát informaci všem lidem, a ona bude potřebná. To, co vy cítíte jako cíl, projeví se o něco později: poté, co pochopíte, co jste přijali. Bude třeba žít život obyčejných lidí, starat se o pochopení toho, co se děje ve světě, a to nejen skrze noviny a televizi, ale také z rozhovorů a změn v přírodě. Musíte se dívat, přemýšlet a chápat sami, někdy s pomocí knih. Je třeba porozumět, proč takové změny přicházejí, z čeho vznikají a k čemu vedou. Musíte se naučit sbírat různé modely od tvůrce, který tu byl před vámi. Tyto modely mohou být správnými i nesprávnými. Je-li model nesprávný, sám sebe zničí. Učte se hovořit s lidmi jako vy na dálku.
 
240. Existují ve skutečnosti andělé strážní?
Ano. Jsou vždy s vámi.

244. Dívám se na lidi a všechno, co dělají se mi zdá mělké, nepotřebné. I u mě tomu tak bylo, ale v poslední době tenhle pocit ve mně zesílil. A když jakoukoliv informaci nepochopím, ona se najednou změní v pocit a celkově v poslední době žiji velkými očekáváními. Jak je to možné vysvětlit?
Lidé se začali chovat mnohem hůř, než by měli. To je špatné. Nechápou, že se od toho odvíjí jejich budoucnost. Všechno se k nim časem vrací a působí jim to stejně zle, jako to oni dělali druhým. Kvůli tomu se lidem zastaví pomoc. A vaše pocity, to je rozhovor, ale daleko jednodušší. Protože nerozumíte tomu, co se vám říká vesmírným jazykem, používá se vašeho těla, abyste si to přeložili.

245. Mám takovou otázku, zda je možné se naučit vidět auru lidí?
Ano. Kvůli tomu se musíte naučit vytvářet barvy a řídit se jimi. Vycházíte ze znalostí svých vlastních barev, kterých máte sedm. Aura je daleko větší než vaše tělo, proto se barvy slévají v obraz, v němž je třeba se naučit vidět tvary. (*Jan Bergmann) - O auře a energetických tělech


247. Jak ty sám pociťuješ změny ve světě, jmenovitě na sobě?
Změny se stávají více zřetelné. Jsou znepokojivé, protože neprobíhají tak, jak bychom si přáli. Myslím, že se to rozšíří i na lidi.

248. Proč nám pomáháte? Kultivujete lásku?
My nepomáháme lidem. My objasňujeme situaci. Události proběhnou v každém případě. Chápání „lásky“ je lidské, zvýšit ho můžete jedině vy - lidé.

250. Kolika-dimenzionální je náš vesmír?
Tolik, kolik určí člověk. (*Jan Bergmann) - Dimenze - frekvenční pásma (1D-2D-3D-4D-5D-6D-7D-8D-9D) -
odkaz na článek

254. Jakou informaci v sobě nesou kruhy v obilí?
Předávají vám obrazy, které je třeba poskládat dohromady a porovnat s těmi, které jsou ve světě (vesmíru?). Pak pochopíte, co vám chtějí sdělit. Je to základní jazyk komunikace.

255. Sašo, pamatuješ si svůj předchozí život? Kým jsi byl?
To není potřeba znát. Když přicházíte žít, paměť na to, co bylo, mizí. Povědomí o životě, který byl, překáží v životě současném, pokud pochází od vás samotných. Všechny vaše vědomosti se nacházejí v poli planety. Tam se lidé musí obracet. Ať jste kdokoli, vždy předáváte vědomosti do společného pole. Pokud to nebudete dělat, lidé se přestanou vyvíjet a vy také.

256. Mám často pocit „stropu“. Všechny myšlenky už už dosahují určité úrovně uvažování, a když se nacházíš úplně blízko rozuzlení nebo odpovědi na svou otázku, odvedou tě, odvlečou nějakými hloupostmi nebo prostě nemůžeš jít dál, narážeje na tento strop. S čím souvisí podobný pocit, co to znamená?
Tak to musí být. Je vám dán čas, abyste pochopili to, co jste dostali. Ne vždy a ne vše je pochopitelné hned. Nesnažte se jít vřed, když vám říkají, že je nutné se zastavit. Jít vpřed je potřeba až tehdy, když rozumíte.

259. K čemu jsou potřební takoví lidé, kteří ve svém životě vrší chyby, je takový člověk Zemi potřebný?
Ano, je. Země – to je škola. Vy jste žáci. Ve škole se nepovoluje dělat to, co jí škodí. Tak je tomu i tady. Ve škole na všechno dohlížejí ředitel, jeho zástupce a učitelé. Na Zemi také jsou vaše chyby vašimi zkouškami, prostě přitom sbíráte zbytečné modřiny. Takové mají děti velmi často. Za modřiny nás rodiče nekárají, ale když příliš bolí, pomohou bolest oslabit. Tak je tomu i na Zemi. My i vy se učíme. A učit se je třeba dobře. Špatný žák bude mít boule a modřiny vždy. Někdy zmizí, aby se pak objevily nečekaně, pak to je velmi bolestivé a bolest nelze oslabit. Takový člověk si to zaslouží, protože sám chtěl, aby ho to bolelo. Mnozí zkoušejí přenést svou bolest na druhé. To je však velký prohřešek proti zákonům vesmíru. Tehdy se bolest vrátí znova, ale tentokrát daleko silněji. Tak se bude dít, dokud si člověk neprocítí bolest celou až do konce.

263. Planeta Mars. Je pravda, že všichni Marťani vymřeli? Nebo odešli pod povrch Marsu a tam žijí i dnes? Nebo dnes žijí na jiném místě (ne na Marsu)?
Planeta je obydlená. Pozemšťani tam však nebudou vítáni. Lidé se musí zbavit představy o osídlení Marsu. Je jim dáno tam pobýt jen určitou dobu. Potom začnou churavět. Dříve byl Mars jiný. Ti, kdo tam žijí, snaží se zachránit zbytky toho, co tam bývalo. Mars byl hodně podobný Zemi a blíže ke Slunci na 0.3 a.e. s úhlem sklonu 15.4.

267. V čem jsou tak „unikátní“ „indigo“?
Nejsme unikátní. Jsme takoví, jací jsme. Hledat a předvádět zvláštnosti, to není náš úkol.

268. Slyšel jsem, že idigo v dospívání buď ztrácejí své schopnosti, nebo věnují čas každodenním pracem a zřídka se uchylují k poznatkům „jiným“. Setkáváte se navzájem a udržujete mezi sebou styky? Kontaktujete se s učiteli a blízkými lidmi, kteří byli ve vašem okolí v době dětství?
S dospíváním přicházejí znalosti. Tyto znalosti je třeba používat. Nelze celou dobu sedět v lavici ve škole. Je třeba ještě plnit úlohy. Učitelé jsou potřební lidé, ale je jich dostatek ve škole. Jsou ještě jiní Učitelé. S nimi se stýkáme celý život, stejně jako vy. Mezi indigo je trvalé spojení a nezávisí na lidech. My, stejně jako vy, se přátelíme, ale vybíráme si.

272. Co je to za tajemné místo – město Praha? Jaké tu jsou energie? Proč se tu schází tolik neobyčejných lidí?
Praha disponuje nevelkou, ale planetě nutnou energií. Ta v sobě nese informaci z minulosti, v které lidé nacházejí zalíbení. Minulost, to je pro lidi vědění. Proto za tím do tohoto města přijíždějí, aby ucítili, a pokud se podaří, i pochopili ono vědění. Tajemství se ukazují lidem. A město Praha je otevřené.

277. Nakolik je blízká jistotě představa o vnitřním uspořádání naší planety, která je nám všem známá ze školy – horké železné jádro, dále žhavotekutá hmota na několik tisíc kilometrů, pak tvrdá kůra o tloušťce asi 40 km?
To není zcela přesná představa. Uvnitř Země je „gravial“ – urychlovač „hmoty“. Skrze Zemi je možné projít do jiných světů. O tom vám vyprávějí autoři knih. Před vámi to dělali ti, co tu žili dřív. Nemohu to říci přesněji. (*Jan Bergmann) -
Evropská organizace pro jaderný výzkum (CERN - Conseil Européen pour la recherche nucléaire)

282. Nakolik je pravdivá informace získaná pomocí astrologie, numerologie (vypočítání osudu i charakteru člověka podle data narození) atd.? Na čem je založena shoda takové informace ve skutečnosti?
Čísla také nesou informace. Astrologie předává informace z hvězd svázaných se Sluncem. V číslech je vždy více poznatků než v písmenech. Každé písmeno může být označeno jako číslo. Čísla mají pravdu vždy. Den, kdy se člověk narodí, se vybírá. Narodit se – znamená začít žít. Život, to je osud a charakter.

288. Chtěl bych znát tvůj názor na využití takzvaných enteogenních rostlin – konopí, pejota (?), muškát, šalvěj, houby a mnohé další?
Použití těchto takzvaných rostlinných sil otevírá hranice lidského poznání novým vhledům na náš život, urychluje otevření osobních duchovních zkušeností z minulých existencí, což umožňuje urychlit řešení karmických problémů; také umožňuje jako nikdy zažít „hloubku“ vesmíru. Následkem toho všeho je duchu dána možnost zesílit své probuzení, více ovlivňovat svůj život a lidské vědomí – nestagnovat. Toto všechno dělá život zajímavějším. Přiměřeně mírná konzumace umožňuje tělu, aby se plně zotavilo. Pokud je nám z historie známo, lidé tyto rostliny používali po tisíce let.

289. Takže chci se zeptat – ačkoliv se otevírají velké možnosti poznání, nakolik je tato cesta poznání života záludná? Přinese duchu a rozvoji genetického stromu lidstva více škody, nebo užitku? Čím může hrozit tato cesta? Nebo je toto všechno obecně jen jednou ze správných cest, samozřejmě za předpokladu, že se to nepřehání? Jak je možné charakterizovat použití enteogenů ve světle připravovaných změn? Co si o tom všem myslíš?
To, co člověku pomáhá se přemísťovat z jednoho světa do druhého, je nutné tehdy, když nutně potřebuje vidět něco v jiném světě. Tyto prostředky na krátkou chvíli před člověkem odkryjí čas. Když však člověk přechází z času do jiného času, stojí ho to sílu. Pokud má sil hodně, pak mu nic nehrozí, ale lidé to někdy dělají jen pro zábavu. Taková hra pro ně pak může končit smrtí, protože budou zanechávat části sebe sama v čase, kterým projdou. Když tam setrvají déle, ve svém světě onemocní a brzo zemřou. Podívat se do jiného světa můžete jinak – s pomocí myšlenek. Je to daleko bezpečnější. Není třeba používat ty prostředky, o kterých jste hovořil. Často to přináší újmu, protože lidé rádi porušují pravidla a rádi se baví. Potom jim můžete pomoci, pokud chcete. Když je člověku v jeho světě těžko, není dobré utíkat do světa jiného. I tam může být těžko. Tehdy se člověk ztratí.

291. Lidé žijí jen na Zemi, nebo jsou jimi obydleny i jiné planety?
Nikdo podobný lidem ve vesmíru není. Vy jste jediní.

292. Sašo, kolik času podle tvého názoru zbývá do změn?
Už to začalo, ale to jsou jen první dvě vlny. Pak přijdou další. To budete cítit vy, vaše děti a děti jejich dětí.

295. Sašo, čím láká HRÁČE naše pozemská realita?
To nejsou „hráči“, ale Tvůrci. Také se stanete takovými a budete nuceni hrát jiné hry. Když si hraješ, svět se stává pochopitelnějším. Hra nevede ke špatnému, jen učí vytvořit to, co je třeba. Při hře je možné dělat chyby.

Konec poznámky


11letý indigový chlapec vypráví o změnách na planetě Zemi (1. díl)

Zdroj: http://orgo-net.blogspot.cz/2012/10/11lety-indigovy-chlapec-o-zmenach-na.html

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář