Jdi na obsah Jdi na menu
 


Will Hall - Jak vysadit antidepresiva

16. 1. 2016

Přátelé, dovolte mi, abych Vás dnes pozval ke sledování rozhovoru s Willem Hallem (CZ titulky). Toto video poskytuje základní informace a vedení pro každého, kdo zvažuje snížit anebo vysadit svá antidepresiva. Zároveň je také určené všem, kteří se v tomto oboru již pohybují a mají snahu si rozšířit okruh svých vědomostí a popřípadě je posléze uvést do praxe. Will Hall začal se svou cestou k zotavení ze schizofrenie ve 26 letech. Ve svém životopise vzpomíná: „Po těžkém roce stráveném ve státním systému duševního zdraví v San Francisku jsem se pomalu učil o své šílenství pečovat a žít s ním díky odstupu od své diagnózy. Přichýlil jsem se k mezilidským vztahům, holistické medicíně a duchovní praxi. Tento proces uzdravování mě inspiroval k založení několika komunitních organizací. Spolupracuji s nimi na podpoře alternativ v oblasti duševního zdraví a na pomoci ostatním.“

Je obdivuhodné, co všechno Will Hall navzdory zkušenosti s nemocí dokázal. Stal se nejen jungiánským terapeutem a podporoval a školil lidi po celém světě: a to jak samotné uživatele psychiatrické péče, tak také psychology, lékaře, policisty nebo vládní úředníky. Antidepresiva mohou být někdy prospěšná, ale často existuje jen málo informací pro případ, kdy rizika a újmy začnou převažovat nad výhodami. Will Hall nabízí úvodní přehled, jak tyto léky vysadit. Kniha ke stažení: Průvodce bezpečnějším vysazováním psychiatrických léků v českém jazyce. Příjemný den Vám všem a s pozdravem Jan B. 

Další informace lze nalézt zde:
http://www.beyondmeds.com
http://www.madinamerica.com
http://www.comingoff.com
http://www.peter-lehmann-publishing.com
http://www.theicarusproject.net/

V České republice pak například zde:
http://www.vidacr.cz
http://www.cistaduse.cz
http://www.diabasis.cz

Upozornění: Toto video je pro vzdělávací účely a není lékařským doporučením.




p. Petr: antidepresiva mi umožnila netoužit po seberealizaci.



Zdraví
MUDr. Karel Erben & Daniela Drtinová - Farmaceutické firmy a lékaři vás vodí za nos
Chilli papriky a jejich účinek

Eva Kiedroňová - Dětství je období, na které se nikdy nezapomíná
Claude Fromageot - Muž, který sází stromy

Mong Ling - Čínská cvičení pro zdraví a krásu

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Deprese

(Libor Korman, 27. 8. 2016 0:43)

To nejhlavnější v léčbě depresí je návrat k jakékoli rituálnosti. Na začátku když je člověk celkově ovládnutý a otupený depresí tak nezmůže nic než li pouze nečině sedět nebo ležet s pocitem nesnesitelné sklíčenosti. Cítí se být uzamčený vůči vnějšku a nevěří že tato hrůzostrašná sklíčenost může někdy přestat. Cítí se tak sklíčený že nemá ani sílu si něco udělat. V takovémto stavu je důležité si udržet zbytek víry že to stejně jednou přejde.Vůbec se nesnažit o tom pochybovat že tento stav je věčný. Důvěra v to že to jednou přejde, nás nechá pomalu vstát a dělat jednoduchou činnost, třeba popojít ke stolu a zapnout stolní lampičku a sledovat rozjasnění pokoje. Už tohle je malý rituál kterému stačí dát rytmus. Třeba k tomu přidat že vezmu kus papíru a začnu automaticky psát slova bez očekávání vět, nebo že začnu na tomto papíru kreslit linku bez očekávání hmatatelných tvarů. Už tento malý rituál nás vytrhne z katatonického kontextu a pomůže nám nastartovat další rituály, jako třeba umýt se, oholit a navonět se, případně učesat si vlasy tedy pokud nějaké máme. Každým dnem přibrat další a další rituál a velmi pomalu, ne li nenápadně zjistíme že sklíčenost se nám vytrácí. Až teprve když jsme nabrali běžné každodenní rituály, můžeme přejít k vyššímu stupni rituálu meditace a dát si ten luxus půlhodinovému vnitromozkovému dialogu mezi různými centry.
Na začátku stačí pouze minuta a pak velmi pomalu každý den minuty přidávat. U každé bolesti kterou máme jak fyzicky tak psychicky si musíme udržet víru že to jednou přejde a věřte mi ono se tak stane a pokud ne tak pořád ještě pochybujeme.