Jdi na obsah Jdi na menu
 


Will Hall - Jak vysadit antidepresiva

16. 1. 2016

Přátelé, dovolte mi, abych Vás dnes pozval ke sledování rozhovoru s Willem Hallem (CZ titulky). Toto video poskytuje základní informace a vedení pro každého, kdo zvažuje snížit anebo vysadit svá antidepresiva. Zároveň je také určené všem, kteří se v tomto oboru již pohybují a mají snahu si rozšířit okruh svých vědomostí a popřípadě je posléze uvést do praxe. Will Hall začal se svou cestou k zotavení ze schizofrenie ve 26 letech. Ve svém životopise vzpomíná: „Po těžkém roce stráveném ve státním systému duševního zdraví v San Francisku jsem se pomalu učil o své šílenství pečovat a žít s ním díky odstupu od své diagnózy. Přichýlil jsem se k mezilidským vztahům, holistické medicíně a duchovní praxi. Tento proces uzdravování mě inspiroval k založení několika komunitních organizací. Spolupracuji s nimi na podpoře alternativ v oblasti duševního zdraví a na pomoci ostatním.“

Je obdivuhodné, co všechno Will Hall navzdory zkušenosti s nemocí dokázal. Stal se nejen jungiánským terapeutem a podporoval a školil lidi po celém světě: a to jak samotné uživatele psychiatrické péče, tak také psychology, lékaře, policisty nebo vládní úředníky. Antidepresiva mohou být někdy prospěšná, ale často existuje jen málo informací pro případ, kdy rizika a újmy začnou převažovat nad výhodami. Will Hall nabízí úvodní přehled, jak tyto léky vysadit. Kniha ke stažení: Průvodce bezpečnějším vysazováním psychiatrických léků v českém jazyce. Příjemný den Vám všem a s pozdravem Jan B. 

Další informace lze nalézt zde:
http://www.beyondmeds.com
http://www.madinamerica.com
http://www.comingoff.com
http://www.peter-lehmann-publishing.com
http://www.theicarusproject.net/

V České republice pak například zde:
http://www.vidacr.cz
http://www.cistaduse.cz
http://www.diabasis.cz

Upozornění: Toto video je pro vzdělávací účely a není lékařským doporučením.




p. Petr: antidepresiva mi umožnila netoužit po seberealizaci.



Zdraví
MUDr. Karel Erben & Daniela Drtinová - Farmaceutické firmy a lékaři vás vodí za nos
Chilli papriky a jejich účinek
Eva Kiedroňová - Dětství je období, na které se nikdy nezapomíná
Claude Fromageot - Muž, který sází stromy
Mong Ling - Čínská cvičení pro zdraví a krásu

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Porn XXX

(EHMarvin, 22. 8. 2019 6:52)

XXX Videos Porn XXX
Porn XXX Video Sex Porn Videos.
Sex XXX Sex Movies Porn Movie.
Watch now the best free porn!!
Porn Tube, 100% Free
XXX Videos, Sex Movies, Porn Videos
Porn XXX,Free Sex,Porn HD,Porn Movies
Porn Videos Tube, Porn Video XXX
XXX Movies, XXX Video Tube
Best Porn Websites. Watch Best Porn Videos for FREE:
https://chinesexxxtube.com - Chinese Tube Free Chinese XXX Tube.
https://mypornovideo.ru - My porn Videos.Watch amateur porn videos.
https://xxxhomeporntube.com - XXX Home Porn Home Porn Tube Video Porn Tube.
https://sexfilms24.nl - Sex Films - Sex Films - Beste sexfilms und pornofilme.Schauen Sie kostenlos zu.
https://cougarpornic.com - The best free movies and porn videos. Watch the best sex movies for free.

Have fun watching porn on best porn websites.
Have a nice watch :)
Thank you :D

Deprese

(Libor Korman, 27. 8. 2016 0:43)

To nejhlavnější v léčbě depresí je návrat k jakékoli rituálnosti. Na začátku když je člověk celkově ovládnutý a otupený depresí tak nezmůže nic než li pouze nečině sedět nebo ležet s pocitem nesnesitelné sklíčenosti. Cítí se být uzamčený vůči vnějšku a nevěří že tato hrůzostrašná sklíčenost může někdy přestat. Cítí se tak sklíčený že nemá ani sílu si něco udělat. V takovémto stavu je důležité si udržet zbytek víry že to stejně jednou přejde.Vůbec se nesnažit o tom pochybovat že tento stav je věčný. Důvěra v to že to jednou přejde, nás nechá pomalu vstát a dělat jednoduchou činnost, třeba popojít ke stolu a zapnout stolní lampičku a sledovat rozjasnění pokoje. Už tohle je malý rituál kterému stačí dát rytmus. Třeba k tomu přidat že vezmu kus papíru a začnu automaticky psát slova bez očekávání vět, nebo že začnu na tomto papíru kreslit linku bez očekávání hmatatelných tvarů. Už tento malý rituál nás vytrhne z katatonického kontextu a pomůže nám nastartovat další rituály, jako třeba umýt se, oholit a navonět se, případně učesat si vlasy tedy pokud nějaké máme. Každým dnem přibrat další a další rituál a velmi pomalu, ne li nenápadně zjistíme že sklíčenost se nám vytrácí. Až teprve když jsme nabrali běžné každodenní rituály, můžeme přejít k vyššímu stupni rituálu meditace a dát si ten luxus půlhodinovému vnitromozkovému dialogu mezi různými centry.
Na začátku stačí pouze minuta a pak velmi pomalu každý den minuty přidávat. U každé bolesti kterou máme jak fyzicky tak psychicky si musíme udržet víru že to jednou přejde a věřte mi ono se tak stane a pokud ne tak pořád ještě pochybujeme.

Re: Deprese

(Jan B., 21. 6. 2019 8:27)

Ahoj Libore,
moc Ti děkuji za tvé postřehy. Věřím, že informace, které jsi zde sepsal, mohou být pro ostatní čtenáře prospěšné a inspirativní. Přeji Ti vše dobré do budoucnosti.

S pozdravem Jan B.